Uudistuneen Goodmanin avajaiset kokosivat yhteen kymmeniä tuhansia ihmisiä, jotka saapuivat juhlimaan uudistusta ja kokemaan jotain täysin ainutlaatuista. Kolmipäiväinen tapahtuma ei ainoastaan täyttänyt odotuksia; se ylitti ne moninkertaisesti. Avajaisvieraille tarjoiltiin ainutlaatuisia spektaakkeleita aina yläilmoja myöten.
Uudistuneen Goodmanin avajaiset kulkivat teemalla Hetki, jota ei hukata ja avajaisvieraat todellakin tarttuivat hetkeen.
”Tunnelma oli iloinen ja lämmin koko kolmen päivän ajan ja oli ilahduttavaa huomata, miten innokkaasti kaikki heittäytyivät mukaan”, iloitsee Goodmanin kauppakeskuspäällikkö Virve Hannukka.
Tärkeä osa avajaisohjelmaa olivat yleisön keskuudessa liikuskelleet fantasia- ja steampunk-hahmot, jotka tekivät erilaisia temppuja akrobatiasta lähitaikuuteen ja tarjosivat ikimuistoisia hetkiä. Avajaiset tarjosivat myös runsaasti mahdollisuuksia osallistua ja kokeilla erilaisia aktiviteetteja. Ennätystehtaan reaktiopeleistä korttitalojen rakenteluun ja hulavanteen pyöritykseen – jokaiselle löytyi jotakin.
”Aarrejahti osoittautui erityisen suosituksi ja osallistujia oli kaikista ikäryhmistä. Yhteisen taideteoksen luominen, 360°-kuvaus ja karikatyyripiirrokset lisäsivät henkilökohtaista kosketusta juhlahumuun”, iloitsee Goodmanin markkinointipäällikkö Piia Veikkolainen.
Näyttelijä ja koomikko Christoffer Strandbergin isännöimä tapahtuma tarjosi viihdettä kaikenikäisille. HPK:n pelaajien ja rakastetun Hotsi-maskotin osallistuminen toi oman lisänsä tunnelmaan, ja pöytäfutisottelut tarjosivat ainutlaatuisen mahdollisuuden faneille kohdata idoleita läheltä. DJ:n toivebiisit pitivät huolen siitä, että tunnelma pysyi katossa koko tapahtuman ajan, ja herkkuja, kuten popcornia ja hattaraa, oli tarjolla runsaasti.
Goodmanin liikkeet osallistuivat juhlaan tarjoamalla ennennäkemättömiä tarjouksia, ja onnenpyörä varmisti, että jokainen kävijä lähti kotiin voittajan tuntein.
”Tapahtuma ei ainoastaan esitellyt kauppakeskuksen uudistuksia, vaan loi myös vahvan yhteisöllisyyden tunteen. Kolmipäiväiset avajaiset tullaan muistamaan pitkään. Ne eivät ainoastaan juhlistaneet Goodmanin uutta aikakautta, vaan loivat myös ikimuistoisia hetkiä ja elämyksiä, jotka yhdistivät ihmisiä ja yhteisöjä. Tämä oli todellakin hetki, jota kukaan ei hukannut – ja joka jää elämään tarinoina vielä pitkään tapahtuman jälkeenkin”, summaa Veikkolainen.
Nyt juhlitut avajaiset päättivät suuren sisätilaremontin ja olivat osa Goodmanin suurta brändiuudistusta, jonka myötä Goodmanin sloganiksi vaihtui Elä hetkessä. Ja näitä hetkiä varten Goodmaniin on tuotu aiempaa enemmän istuskelupaikkoja ja myös aktiviteetteja kuten pöytäfutispeli.
”Yksi uudistuksen tavoitteista oli luoda Goodmanista entistä olohuonemaisempi ja viihtyisämpi oleskelupaikka ja nyt siihen on entistä paremmat puitteet. Valokuvanäyttelyt ja kulttuuritapahtumat ovat yksi osa tätä ja lisää on tulossa. Haluamme, että Goodmanista tulee entistä enemmän sekä kohtaamispaikka että luonteva ympäristö erilaisille hetkille ja elämyksille. Esimerkiksi nuorten toiveesta kauppakeskukseen tuotu pelipöytä on ollut varsin aktiivisessa käytössä. Sen äärelle kokoonnutaan pelaamaan milloin kaveriporukalla, milloin perheen kesken, ja se tuo yhdessä tekemisen hetkiä koko keskukseen”, iloitsee Hannukka.
Goodmanin sisätiloihin tuotiin remontissa lämpöä ja raikkautta uusilla brändiväreillä, kuten tiilenpunaisella, ja keveyttä lemmikinsinisen ja salvianvihreän sävyillä. Lisäksi sisätiloihin on tuotu luonnonmukaisia elementtejä tunnelmaa luomaan – puupintoja, viherkasveja sekä viherseiniä.
”Goodmanin värimaailmaan tuotiin uusia värejä ja sävyjä, jotka näkyvät sekä uusituissa sisätiloissa että brändiviestinnässä”, toteaa Veikkolainen.