Goodman juhlii ensi vuonna 10-vuotissyntymäpäiväänsä ja sen kunniaksi kauppakeskuksessa uudistuvat niin sisätilat kuin brändikin.
Kauppakeskus Goodmanissa alkaa syyskuussa suuri sisätilaremontti, jossa kauppakeskuksen sisäilmettä raikastetaan ja uusitaan monipuolisesti. Tavoitteena on tarjota sekä asiakkaille että liikkeille entistä lämpöisempi, viihtyisämpi ja virikkeellisempi kauppakeskus. Ensi vuonna kymmenen vuotta täyttävällä kauppakeskuksella on edessään historian suurin uudistus, johon liittyy sisätilaremontin lisäksi myös brändiuudistus.
Goodmanin uusi ilme näkyy asiakkaille heti ensi askeleilla – kauppakeskukseen tuodaan lämpöä ja raikkautta uusilla brändiväreillä, kuten tiilen sävyillä, ja keveyttä lemmikin sinisen ja salvian vihreän sävyillä. Lisäksi kauppakeskuksen viihtyisyyttä pyritään parantamaan tuomalla sisätiloihin luonnonmukaisia elementtejä, kuten puupintoja ja viherkasveja, jopa viherseiniä.
– Uudistettu brändi on yhdistelmä jotain tuttua ja jotain uutta. Goodmanin värimaailmaan tutun sinivalkoisuuden rinnalle on tuotu uusia värejä ja sävyjä, jotka näkyvät tulevaisuudessa paitsi Goodmanin sisätiloissa myös viestinnässämme, toteaa Kauppakeskus Goodmanin markkinointipäällikkö Piia Veikkolainen.
Remontissa toteutetaan asiakkaiden toiveita
Sisätilaremontissa uudistetaan ja korjataan pintoja – samalla toteutetaan myös asiakkaiden toiveita. Kauppakeskukseen on toivottu lisää viihtyisyyttä ja olohuonemaisuutta, jota pyritään tuomaan uusilla kalusteita ja lisäämällä istuskelupaikkoja. Lisäksi kauppakeskukseen tuodaan kello, jota asiakkaat ovat kovasti toivoneet.
Goodman pyrkii monipuolisen liike- ja palveluvalikoimansa sekä keskeisen sijaintinsa puolesta tarjoamaan asiakkailleen mukavan ja mutkattoman ajanviettopaikan. Brändiuudistuksen ja sisätilaremontin myötä myös kauppakeskuksen sisäilme henkii lämpöä ja välittömyyttä – samoja asioita, joilla kuvaillaan myös Goodmanin ilmapiiriä.
– Haluamme paitsi juhlistaa Goodmanin hienoa 10-vuotista historiaa, mutta myös tarjota asiakkaillemme entistä viihtyisämmän oleskelupaikan. Uuden brändimme mukaisesti kannustamme asiakkaitamme elämään hetkessä ja nauttimaan arjen pienistä elämyksistä, joita voi kokea vaikkapa meillä Goodmanissa, kauppakeskuspäällikkö Virve Hannukka iloitsee.
Sisätilauudistus käynnistyy syyskuun alussa ja valmista kauppakeskusta päästään ihailemaan vuoden loppuun mennessä. Ensimmäisessä vaiheessa uudistetaan kauppakeskuksen sisäänkäynnit ja käsitellään seinäpinnat. Remontin edetessä kauppakeskukseen tuodaan uusia kalusteita ja pintaelementtejä. Remontti ei vaikuta kauppakeskuksen aukioloaikoihin tai asiakkaiden liikkumiseen kauppakeskuksessa. Liikkeet palvelevat normaalisti uudistuksen ajan.