Kauppakeskus Goodmanissa on kuusi interaktiivista infopistettä, joissa on kauppakeskuksen liikkeet ja nyt myös tieto-osio Hämeenlinnasta.
Hämeenlinnassa käy vuosittain yhä kasvava määrä vierailijoita. Kaupunki-infoa halutaankin nyt viedä sinne missä ihmiset ovat. Linnan Kehitys Oy, Upto Oy ja Kauppakeskus Goodman toteuttivat yhteistyössä kauppakeskuksen kosketusnäytöllisille infopöydille Hämeenlinna-osion, joka aktivoi kävijöitä vierailemaan myös muualla Hämeenlinnassa.
Kauppakeskus Goodmanissa on kuusi interaktiivista infopistettä, joissa on kauppakeskuksen liikkeet ja muut toiminnot helposti asiakkaiden löydettävänä. Goodmanin laajat aukioloajat seitsemänä päivänä viikossa sekä keskeinen sijainti takaavat infotauluille kattavan näkyvyyden.